Cind cineva ma asteapta acasa

Unu, doi, trei.. Au trecut 3 secunde,
Mai caut inca 5, dar nu prea am de unde
A pleca si in visuri stranii a ma ascude
De cind inotam in Triunghiul Bermude.

3-5 Sud-West e drumul spre casa,
Vroiam sa ma intorc, dar nu’mi pasa
De dorul care asa si nu ma mai lasa,
Atunci cind cineva ma asteapta acasa.

Strainatate, visuri, pe masa e o carte
Fiecare zi e scrisa pe o pagina aparte,
In fiecare zi eu o scriu mai departe,
Iar inchiderea ei inseamna moarte.

Toti vom trai si am trait cindva
Cind nu avea de facut alceva,
Cind nu cunosteam pe nimeni alcineva
Dar acasa mereu ne astepta cineva.

Persoanele care le numeam parinti
Ne spuneau mereu sa fim cuminti,
Insa uitasem in zilele de iarna, fierbinti
De la scoala si soarele rece cu dinti.

Visuri, doar atit ne’a mai ramas
Din ideile ce rasunau intr’un glas,
Dar dupa ce viata te loveste in nas
Te indreapti spre succes pas cu pas.

Analogic, nelogic, metaforic, da lasa,
Si in alb-negru viata e frumoasa,
Atunci cind de probleme nu’mi mai pasa
Ma intorc cind cineva ma asteapta acasa.

Leave a comment